.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حزب «توسعه ملي» به جای «اتحاد ملی»
اين حزب 11 نفر موسس دارد، اين افراد از نمايندگان مجلس، نخبگان دانشگاهي و اجتماعي هستند ، علاوه بر آن صدها داوطلب عضويت نيز دارد و ثبت نام سراسري و فراگير آن با رويكرد اجتماعي در حال انجام ...

نماينده‌ مردم بهار و كبودرآهنگ در مجلس از اعلام موجوديت حزب متبوعش با نام حزب توسعه‌ ملي ايران اسلامي پس از كسب پروانه فعاليت خبر داد.

به گزارش ايسنا، رضا طلايي‌نيك در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال مخالفت كميسيون ماده 10 احزاب درباره دو پيشنهاد نام اين حزب با عنوان «اتحاد ملي» و «توسعه و عدالت» سرانجام اين كميسيون با نام «توسعه ملي ايران اسلامي» براي حزب تازه تاسيس ما موافقت كرد.

وي با بيان اين‌كه اين حزب 11 نفر موسس دارد، گفت: اين افراد از نمايندگان مجلس، نخبگان دانشگاهي و اجتماعي هستند و علاوه بر آن صدها داوطلب عضويت نيز دارد و ثبت نام سراسري و فراگير آن با رويكرد اجتماعي در حال انجام است.

طلايي‌نيك ادامه داد: حزب توسعه‌ ملي ايران اسلامي پيشبرد توسعه‌ فراگير و پايدار بر مبناي عدالت را در برنامه‌ خود تدوين كرده است و فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را در جهت اتحاد ملي با ائتلاف ساير تشكل‌ها و گروه‌هاي مستقل و اصولگرايان به صورت هم‌سو انجام خواهد داد.

وي با بيان اين‌كه نام‌هاي قبلي پيشنهادي از طرف موسسين اين حزب به دليل تشابه اسمي از سوي كميسيون ماده 10 احزاب رد شده است، گفت: موسسين حزب با تاكيد بر تمكين قانون و مصوبات كميسيون ماده 10 احزاب بر اولويت قبلي نام حزب به نام «توسعه و عدالت» رايزني‌هاي خود را ادامه مي‌دهند؛ زيرا با وجود جايگاه قانوني اين كميسيون اما توجيه مناسب براي رد نام «توسعه و عدالت» ارايه نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.